Aktualności

Nowa kampania marketingowa - „Agrosar - gruntowna likwidacja chwastów”

„Agrosar - gruntowna likwidacja chwastów” to hasło przewodnie kolejnej odsłony kampanii marketingowej produktów CIECH Sarzyna. Zaplanowane w jej ramach działania obejmują m.in. reklamę w prasie, bandery internetowe oraz spot promocyjny.

Agrosar 360 SL to szybko zdobywający uznanie rynku środek chwastobójczy. Jego formulacja w przeciwieństwie do innych produktów na rynku oparta została o tzw. „zielony adiuwant”, co oznacza, że produkt jest znacznie bardzie przyjazny dla środowiska naturalnego niż jego odpowiedniki. AGROSAR 360 SL jest wysoce skuteczny w zwalczaniu perzu oraz innych chwastów jedno- i dwuliściennych (rocznych i wieloletnich) oraz likwidacji zbędnej roślinności na działkach, chodnikach, podjazdach i innych terenach. To wyjątkowo uniwersalny środek, który można stosować do wielu upraw, także na terenach rekreacyjnych, gdzie oferowany jest pod marką ZIEMOVIT.

„Rynek środków ochrony roślin rośnie i aby na nim skutecznie konkurować, bardzo ważne jest doświadczenie, odpowiednie kanały dystrybucji, a także elastyczność w udoskonalaniu produktów. CIECH Sarzyna posiada wszystkie te atuty. Agrosar 360 SL to środek, który nie ma sobie równych w profesjonalnych gospodarstwach, podmiejskich działkach czy przydomowych ogródkach. Jestem przekonany, że wzmocnienie komunikacji marketingowej zwiększy świadomość tej marki wśród naszych przyszłych i obecnych Klientów” – powiedział Mariusz Grelewicz, Prezes CIECH Sarzyna.

W ramach kampanii marketingowej reklama Agrosar 360 SL pojawi się w prasie branżowej oraz w internecie, w którym dostępny będzie także 15-sekundowy spot promocyjny (http://agrosar360.pl/video). Koniec kampanii zaplanowany został na koniec września.

Podejmowane działania to element większej kampanii marketingowej CIECH Sarzyna, „Postaw chwastom granicę”, która ruszyła w 2015 roku. Promuje ona najpopularniejsze środki ochrony roślin produkowane przez Spółkę - Agrosar 360 SL oraz grupę produktów Chwastox, jedne z najbardziej rozpoznawalnych na polskim rynku preparatów do zwalczania chwastów. Za jej projekt i realizację odpowiada agencja reklamowa WALK. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starlink.

wstecz

Potrzebujesz
porady specjalisty?

Skontaktuj się z nami

Tel. 515 078 882