Aktualności

Nowe opakowania produktów AGRO. Priorytetem czytelność i wygoda dla użytkownika.

W nowym roku CIECH Sarzyna kontynuuje proces wdrażania pozytywnych zmian w organizacji. Po reorganizacji dotychczasowych kanałów dystrybucji i sprzedaży, spółka wprowadza nową jakość komunikacji na opakowaniach w segmencie AGRO. Nadrzędnym celem wdrażanych zmian jest koncentracja na wygodzie dla użytkownika, poprzez poprawę czytelności etykiety i ułatwienie szybkiego rozpoznania przeznaczenia i sposobu zastosowania danego środka. Dotychczasowe opakowania środków ochrony roślin, także produkowanych przez CIECH Sarzyna, były bardzo techniczne i zdominowane przez tekst.  W nowych etykietach położono natomiast nacisk na przedstawienie kluczowych informacji o produkcie, takich jak jego sposób zastosowania, dawki oraz korzyści, za pomocą czytelnych ikon i przejrzystego układu graficznego. Nowe opakowania środków ochrony roślin CIECH Sarzyna wyróżnia również wśród konkurencji bardzo atrakcyjna szata graficzna oraz zdjęcia upraw, pozwalające na natychmiastowe rozpoznanie ich przeznaczenia. Z kolei by ułatwić identyfikację konkretnego produktu, spółka wprowadziła również specjalne barwione nakrętki zgodne z kodem kolorystycznym na etykiecie danego środka. Dopracowane zostały także zabezpieczenia produktu przed podrabianiem.

Nowe etykiety i opakowania naszych produktów AGRO to element szerszej strategii marketingowej CIECH Sarzyna. Jako największy Polski producent środków ochrony roślin chcemy wyznaczać najlepsze na rynku standardy w zakresie komunikacji z użytkownikami naszych produktów - powiedział Mariusz Grelewicz, Prezes Zarządu CIECH Sarzyna. Opakowania opatrzone nowymi etykietami będą wprowadzane na rynek od początku 2016 roku. Zmiana obejmie najpierw linię produktów Chwastox. 

wstecz

Nowości

X