Aktualności

Nowe opakowania produktów AGRO. Priorytetem czytelność i wygoda dla użytkownika.

W nowym roku CIECH Sarzyna kontynuuje proces wdrażania pozytywnych zmian w organizacji. Po reorganizacji dotychczasowych kanałów dystrybucji i sprzedaży, spółka wprowadza nową jakość komunikacji na opakowaniach w segmencie AGRO. Nadrzędnym celem wdrażanych zmian jest koncentracja na wygodzie dla użytkownika, poprzez poprawę czytelności etykiety i ułatwienie szybkiego rozpoznania przeznaczenia i sposobu zastosowania danego środka. Dotychczasowe opakowania środków ochrony roślin, także produkowanych przez CIECH Sarzyna, były bardzo techniczne i zdominowane przez tekst.  W nowych etykietach położono natomiast nacisk na przedstawienie kluczowych informacji o produkcie, takich jak jego sposób zastosowania, dawki oraz korzyści, za pomocą czytelnych ikon i przejrzystego układu graficznego. Nowe opakowania środków ochrony roślin CIECH Sarzyna wyróżnia również wśród konkurencji bardzo atrakcyjna szata graficzna oraz zdjęcia upraw, pozwalające na natychmiastowe rozpoznanie ich przeznaczenia. Z kolei by ułatwić identyfikację konkretnego produktu, spółka wprowadziła również specjalne barwione nakrętki zgodne z kodem kolorystycznym na etykiecie danego środka. Dopracowane zostały także zabezpieczenia produktu przed podrabianiem.

Nowe etykiety i opakowania naszych produktów AGRO to element szerszej strategii marketingowej CIECH Sarzyna. Jako największy Polski producent środków ochrony roślin chcemy wyznaczać najlepsze na rynku standardy w zakresie komunikacji z użytkownikami naszych produktów - powiedział Mariusz Grelewicz, Prezes Zarządu CIECH Sarzyna. Opakowania opatrzone nowymi etykietami będą wprowadzane na rynek od początku 2016 roku. Zmiana obejmie najpierw linię produktów Chwastox. 

wstecz

Potrzebujesz
porady specjalisty?

Skontaktuj się z nami

Tel. 515 078 882