Warto wiedzieć

CIECH Sarzyna coraz większy nacisk kładzie nie tylko na rozszerzanie i unowocześnianie swojej oferty produktowej, ale także na udoskonalanie procesu obsługi klienta. W tym celu firma rozwija nowoczesne narzędzia działające w oparciu o AI (ang. „artificial intelligence”, pl. „sztuczną inteligencję”). Dostępny na stronie internetowej spółki inteligentny chatbot „Cieszek”, a także uruchomiony w ostatnim czasie i stanowiący istotne wsparcie dla klasycznej infolinii telefonicznej - voicebot (pl. „asystent głosowy”), umożliwiają udzielanie niezbędnych informacji wszystkim zainteresowanym klientom w sposób praktycznie nieprzerwany.

Miniony sezon charakteryzował się niższym niż rok wcześniej areałem upraw zbóż jarych, a także zwiększeniem upraw słonecznika, soi i rzepaku. Zmiany te są pochodną nie tylko tegorocznych uwarunkowań pogodowych, ale także opłacalności upraw poszczególnych rodzajów zbóż – wskazują eksperci CIECH Sarzyna. Udział w krajowym rynku największego polskiego producenta środków ochrony roślin konsekwentnie rośnie - po trzech kwartałach br. osiągnął poziom 7 proc., wobec 6,1 proc. w analogicznym okresie ubiegłego roku. Spółka wzmocniła swoją pozycję w segmentach: herbicydów dla kukurydzy, regulatorów wzrostu dla zbóż oraz produktów do ochrony fungicydowej.

Zgromadzone w ramach programu „Partner Sarzyna” punkty już teraz można wymienić na roczny abonament „Premium” w SatAgro. Pozwala on na korzystanie ze wszystkich oferowanych przez tę platformę usług, w tym m.in. z: wysokorozdzielczego monitoringu satelitarnego gospodarstwa, modułów wspierających rolnictwo precyzyjne oraz integracji różnego rodzaju danych i sensorów (IoT, stacje meteo).

Sprawdź jakie chwasty mogą pojawić się w twoich uprawach

Aktualnie występujące chwasty

Program dla Sklepów

Dołącz do programu

Program dla Rolników

Dołącz do programu

Poznaj szczegóły naszych projektów unijnych

Zobacz projekty
Fundusze europejskie Rzeczpospolita Polska Unia Europejska